صفحه اصلی

در حال بارگیری...

پادکست صوتی الگویی برای دوستی با امام زمان (عج)

دورنمایی از منظومه فکری و سیره مهدوی آیت‌الله بهجت

 

قسمت اول؛ پادکست صوتی سیره مهدوی آیت‌الله بهجت، کتاب بشارت، صفحه ۴٩ تا ۵۴

 

قسمت دوم؛ پادکست صوتی سیره مهدوی آیت‌الله بهجت، کتاب بشارت، صفحه ۵۴ تا ۶٠

از مهم‌ترین نعمت‌هایی که خداوند به مردمان این عصر موهبت نموده، هم عصری با خاتم الأوصیاء، حضرت مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است که امتیازات ویژه‌ای را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. مهم‌ترین چیزی که اهل ایمان باید به دنبال آن باشند ایجاد پیوند قلبی با آن حضرت است. آیت‌الله بهجت قدس‌سره یکی از شیفتگان امام عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در زمان ما بود که زندگی خود را وقف احیای یاد و نام حضرت نموده بود. نشست و برخاستش، درس و عبادتش، نماز و زیارتش همگی بوی امام علیه‌السلام می‌داد، و در همه حرکات و سکنات از ایشان تبعیت می‌کرد.

از همین‌رو برای درک هرچه بیشتر منظومه فکری و امکان الگو برداری بهتر از سیره مهدوی آن عبد صالح خدا، برآن شدیم مستند صوتی بخش «الگویی برای دوستی با امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف» از کتاب بشارت از حضرت حجت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را به صورت پادکست تهیه نموده و در اختیار مخاطبان ارجمند قرار دهیم تا از این طریق به قدر وسع صفحاتی از حیات مهدوی ایشان را ورق بزنیم و دلدادگی آن فقیه عارف با امام زمانش در عصر غیبت را به‌گونه‌ای رساتر به سمع علاقه‌مندان برسانیم.

قسمت‌های دیگر این مستند صوتی بزودی از طریق همین صفحه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت...

برگرفته از کتاب بشارت از حضرت حجت (عج)، ص۵٠
 
 

جهت مشاهده تمامی تولیدات رسانه‌ای مرتبط با کتاب «بشارت از حضرت حجت(عج)»، و دسترسی به مجموع صوت‌ها و فیلم‌های بیانات حضرت‌ آیت‌الله بهجت، که قابلیت دسترسی به آن‌ها از طریق بارکد(QR)، در حاشیه صفحات کتاب فراهم گردیده است، به لینک ذیل مراجعه فرمایید:

ویژه‌نامه اینترنتی کتاب بشارت از حضرت حجت(عج)

 

آخرین مطالب

نمایه‌ها

فیلم ها