صفحه اصلی

در حال بارگیری...

کرامات مسجد جمکران

بازنشر به مناسبت سالروز دستور حضرت حجت علیه‌السلام جهت بنای مسجد مقدس جمکران(۱۷ رمضان ۳۷۳ هجری قمری)

انصاف این است که [مسجد]جمکرانی که اینجا هست، به همان مسجد سهله آنجا شباهت دارد. خدا می‌داند چه کرامت‌هایی که اینجا دیده شده است، عجایب و غرایب! چه [در] خواب و چه [در] بیداری!

حضرت فرمودند: «به دوستان ما، به دل‌سوختگان ما، بگویید برای من دعا کنند»

تقریباً یک هفته است این اتفاق افتاده است؛ یکی از کسانی که خیلی به جمکران علاقه دارد و در آنجا کرامت‌ها دیده است می‌گفت: در مسجد بودیم، ایشان (امام زمان عجل الله فرجه الشریف) را دیدم و صحبت‌هایی فرمود...

آخرش این کلمه بود که [حضرت فرمودند]: «به دوستان ما، به دل‌سوختگان ما، بگویید برای من دعا کنند»، همه می‌روند او را وسیله حاجات خود می‌گیرند و نمی‌دانند او بیش از اینکه این‌ها  از او التماس دعا دارند، او از آن‌ها التماس دعا دارد. منتها ما غافلیم...

الی ماشاالله کرامت‌ها از اینجا دیده شده است. همین کثرت کرامت‌هایی که اینجا دیده شده است، قوی‌ترین سند است برای این که این مکان مورد عنایت است.

کتاب بشارت از حضرت حجت(عج)، ص٣٣۶ و ص٣٣٧

 

جهت مشاهده تمامی تولیدات رسانه‌ای مرتبط با کتاب «بشارت از حضرت حجت(عج)»، و دسترسی به مجموع صوت‌ها و فیلم‌های بیانات حضرت‌ آیت‌الله بهجت، که قابلیت دسترسی به آن‌ها از طریق بارکد(QR)، در حاشیه صفحات کتاب فراهم گردیده است، به لینک ذیل مراجعه فرمایید:

ویژه‌نامه اینترنتی کتاب بشارت از حضرت حجت(عج)


دانلود فیلم / کرامات مسجد جمکران

آخرین مطالب

نمایه‌ها

فیلم ها