صفحه اصلی

در حال بارگیری...
شبکه‌های اجتماعی

عکس‌نوشت منظور اصلی آنان سلطه‌جویی و چپاول است!

حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره:

... وضع امروز دنیا هم به همین کیفیت است. مخترع را یا از کار منصرف می‌کنند، یا به قتل می‌رسانند، چون صاحب امتیاز می‌شود. می‌گویند: فقط باید ما دارای امتیاز باشیم، نه دیگران.

آقایی قبل از جنگ جهانی دوم در کربلا مدعی شده بود که می‌شود هواپیمای بدون خلبان ساخت و در این‌باره تلاش می‌کرد، تا اینکه به بغداد رفت، ولی از آلمان مکرر تلگراف و نوشته پشت نوشته به‌سوی او آمد که زحمت نکش، کار شما بی‌فایده و نشدنی است؛ زیرا ما هرچه تلاش کردیم نشد! سرانجام آلمان خود هواپیمای بدون خلبان ساخت، درحالی‌که پیش از آن می‌گفت: ساختن هواپیمای بدون خلبان امکان‌پذیر نیست!

صحبت جهان‌خواران بر سر علم نیست و مسابقه‌ آنها ذاتاً برای پیشرفت دانش و فرهنگ نیست، بلکه پیشرفت‌های علمی برای آنها جنبه مقدمیت دارد و منظور اصلی آنان سلطه‌جویی و چپاول است.

به کره‌ ماه برای این نمی‌روند که به علم خدمت کنند، بلکه برای موضع‌گیری در برابر رقیب و قطب مخالف است، برای اینکه بتوانند در آنجا کاری کنند که در کره‌ زمین از لحاظ ریاست و حکومت بر همه مقدم باشند و دولت‌های مخالف و رقیب را در روی زمین خوب مورد هدف قرار دهند و نابود کنند، بااین‌وجود، ما مسلمانان فریب آنها را می‌خوریم و می‌گوییم: اینها راست می‌گویند که بشردوستند. بله! شردوستند، نه بشردوست!

در محضر بهجت، ج۲، ص۳۲ـ۳۳
 

منظور اصلی آنان سلطه‌جویی و چپاول است!

منظور اصلی آنان سلطه‌جویی و چپاول است!-١

 

منظور اصلی آنان سلطه‌جویی و چپاول است٢

منظور اصلی آنان سلطه‌جویی و چپاول است-٢

 

منظور اصلی آنان سلطه‌جویی و چپاول است٣

منظور اصلی آنان سلطه‌جویی و چپاول است-٣

 

منظور اصلی آنان سلطه‌جویی و چپاول است۴

منظور اصلی آنان سلطه‌جویی و چپاول است-۴

 

آخرین مطالب

نمایه‌ها

فیلم ها