صفحه اصلی

در حال بارگیری...
اخبار

پیام تسلیت شهادت سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" و حاج جمال "ابومهدی المهندس" و همرزمانشان

دولت آمریکا و انگلیس از أخبث خبائث روی زمین هستند!

منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ و َمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا. (احزاب، ۲۳)

خبر شهادت سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" و حاج جمال "ابومهدی المهندس" و همرزمانشان که عمری را در دفاع از حریم ولایت و اسلام ناب محمدی، خصوصا در مقابله با گروه تکفیری داعش، سپری کردند، موجب عزای امت اسلامی و به‌ویژه ملت شریف ایران گردید.

شاگردان و اطرافیان فقیه عارف حضرت آیت‌الله‌العظمی بهجت قدس‌سره، به یاد دارند که از تأکیدات مکرر ایشان، توصیهٔ فراوان به دقت و مواظبت و مقابله با نفوذ استکبار جهانی خصوصا آمریکا و انگلیس حیله‌گر و نقشهٔ آن‌ها برای از بین بردن اسلام شریف بود. معظم‌له می‌فرمودند: «دولت آمریکا و انگلیس از أخبث خبائث روی زمین هستند، بلکه از متوحش‌ترین کسانی‌اند که اسم انسانیت گذاشته‌اند روی خودشان!»

دولت آمریکا و انگلیس از أخبث خبائث روی زمین هستند، بلکه از متوحش‌ترین کسانی‌اند که اسم انسانیت گذاشته‌اند روی خودشان!

البته ایشان ضلع دیگر این حوادث را وهابیت و حکام ملعون سعودی می‌دانستند و آن‌ها را «هادم‌الحرمین» خطاب می‌کردند.

مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله بهجت اعلی‌الله مقامه، این ضایعهٔ اسفناک را به محضر مبارک حضرت بقیة‌الله الاعظم، صاحب‌العصروالزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع معظم تقلید و به همۀ رهروان حق و تمام رزمندگان اسلام و آزادیخواهان جهان و نیز به بیت شریف ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.
از خداوند منان، علو درجات را برای آن عزیز سفرکرده و یارانش خواستاریم.
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

آخرین مطالب

نمایه‌ها

فیلم ها