صفحه اصلی

در حال بارگیری...
کلیپ‌صوتی

کارگزار ائمه علیهم‌السلام باشیم!

برگرفته از کتاب بشارت از حضرت حجت (عج)، ص٢٢٣

شیعه به منزله‌ی عمّال(کارگزاران) ائمه علیهم‌السلام هستند. این‎ها کسانی هستند که به همه‎چیزشان برای دفاع از این مرام و مسلک ائمه علیهم‌السلام حاضرند. همچنین همه جور برای خدمات به ائمه علیهم‌السلام حاضرند.

ما رفتیم قبر میثم _ رضی‌اللّه‌عنه و سلام‌اللّه‌علیه _ را زیارت بکنیم. یک اتاق کوچکی داشت که در نداشت. چهار گوشش باز بود. حصیرش هم بوریا بود؛ یک حصیر بوریا. خادمی که در آنجا رفت وآمد می‌کرد، گفت: آقای حاج‌آقا حسین قمی١ آمد اینجا _ آن‌وقت‌ها حاج‌آقا حسین مرجع بود _، جارو گرفت و همین حصیر را جارو کرد! او اینجور می‌گفت.

این‎هایی که خودشان را نوکر اهل‎بیت علیهم‌السلام می‌دانند، چه [اجر و مزدی] به آن‎ها بدهند، چه ندهند [به وظایف خود عمل می‎کنند]. [ و دارایی و اموال را] به همین‌ها صرف می‌کردند، به همین‌ها می‌دادند، قوت دین است قوت اسلام است...

درس خارج خمس، ١٠ خرداد ١٣٨٣

١. آيت‌اللّه سیّد حسین قمی (١٢۴۴_١٣٢۵هـ.ش) از مراجع بزرگ تقلید است که پس از سیّد ابوالحسن اصفهانی رحمة‌الله‌علیه، مرجعیّت شیعه را بر عهده داشت. وی علاوه بر این‎که از نظر علمی زبانزد بود، در عبادات و زیارات اهل‌بیت علیهم‌السلام نیز بسیار کم‌نظیر بود و ساعت‌های طولانی در حرم‌های مطهر اهل‌بیت می‌نشست و می‌گفت خود را در بهشت می‌بینم.  

 
 

جهت مشاهده تمامی تولیدات رسانه‌ای مرتبط با کتاب «بشارت از حضرت حجت(عج)»، و دسترسی به مجموع صوت‌ها و فیلم‌های بیانات حضرت‌ آیت‌الله بهجت، که قابلیت دسترسی به آن‌ها از طریق بارکد(QR)، در حاشیه صفحات کتاب فراهم گردیده است، به لینک ذیل مراجعه فرمایید:

ویژه‌نامه اینترنتی کتاب بشارت از حضرت حجت(عج)

 


دانلود فیلم / کارگزار ائمه علیهم‌السلام باشیم!

آخرین مطالب

نمایه‌ها

فیلم ها