صفحه اصلی

در حال بارگیری...
اخبار

پیام تسلیت بیت معزز حضرت آیت‌الله بهجت در پی شهادت سرداران سرافراز اسلام

به مناسبت شام غریبان شهادت سرداران سرافراز، شهیدان «حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس»

«به نام خداوند سرداران مظلوم، سلیمانی و ابومهدی المهندس رضوان‌اللّهتعالیعلیهم»

ترور بزدلانهی سرداران جان بر کف، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس(رضوان‌اللّهتعالیعلیهم)، که گوی اخلاص و ایثار را در این زمان از همگان ربوده بودند، به دست پلیدترین و شقی‌ترین دشمنان بزدلِ اسلام، دست تزویر(مبارزه با تروریسم) آنها را رو کرد. البته استکبار جهانی و صهیونیسم بین‎الملل، سال‎های طولانی است که خود آموزگار و استاد ترور هستند.

آمریکای جنایتکار، بندگان مخلص و نادری را ترور کرد که گوش دل آنان، ندای «یاللمسلمین» را از هزاران کیلومتر دورتر شنیدند و با نهایت ایثار و اخلاص، سالهای سال فداکاری کردند و با نثار جان خود، بسیار زیبا به این ندا پاسخ مثبت دادند.

این دو شهید بزرگوار، بدون توجه به مرزهای جغرافیایی و تنها بر پایه‎ی مرزهای اسلامی و انسانی، در سرزمین‎های مختلف و از جمله عراق و سوریه و لبنان، در صف مقابل درندگان انسان‌نمایی قرار گرفتند که جز ویرانی و قتل و غارت و درندگی و تجاوز، در این منطقهی حساس و سایر مناطق جهان عملی نداشته و ندارند.

این دو شهید بزرگوار، بدون توجه به مرزهای جغرافیایی و تنها بر پایه‎ی مرزهای اسلامی و انسانی، در سرزمین‎های مختلف و از جمله عراق و سوریه و لبنان، در صف مقابل درندگان انسان‌نمایی قرار گرفتند که جز ویرانی و قتل و غارت و درندگی و تجاوز، در این منطقهی حساس و سایر مناطق جهان عملی نداشته و ندارند.

اینان که در صف اول حامیان مردم مظلوم منطقه بودند، بدون هیچ ادعایی و با فروتنی و اخلاص فراوان، از انسانها و اقوام و ادیان گوناگون دفاع کردند و امنیت کامل را در عین ناباوری، با آموزش پایداری و بیداری و در پیش گرفتن ایثار و فداکاری، به همه هدیه دادند.

اخلاص حاج قاسم و ابومهدی، در غیر بزرگان علم و عمل، به‎ندرت در دیگران دیده می‎شود؛ البته ادعا زیاد است. ای‌کاش اخلاص آنان، برای همگان اسوه و الگو شود، که اگر فراگیر بود، بسیاری از مشکلاتمان حل می‎شد.

آن‎هابهیقین نزد معبود به بهترین وجه مأجورند؛ با تاجی از نور و مقامی محمود.

ریختن خون پاک آنان که به‎راستی در جهان بینظیر بودند، به دستور رئیسجمهور بداخلاق آمریکا با فرماندهی ترور، تداعی فرمودهی عارف مخلص واصل حضرت آیت‌اللّه بهجت است:

«إذا أرادَ اللّهُ زَوالَ دولتَ قومٍ جَعَلَ الهُلکَ فی تَدابیرِهم»؛ خداوند، همان چاهی را که برای مظلومان کندهاند، گور آنان کرده و در همان نابودشان می‌کند.

از همین رو بود که نقشه‎ی پلیدشان نقش بر آب شد و با این جنایت، روی کریه آنان بیش از پیش برای مردم جهان آشکار گردید.

نقشه‎ی ابلهانهی شیطان بزرگ برای رودررو قرار دادن کشورها و ملت‌ها با نقشهی قدیمی «فَرِّق تَسُود» (تفرقه بینداز و جداکن آقا شوی)، با درآمیختن اعضا و خونهای پاک اینان، نه تنها در یک لحظه باطل شد، بلکه دلهای مردم این چند کشور و دیگر کشورهای اسلامی و سایر مسلمانان و آزادیخواهان جهان را به هم نزدیکتر کرد.

این مسأله، به سبب اخلاص این شهدا، به دست خداوند متعال انجام شد.

امیدوارم که در همه‎ی کارهایمان فقط خدا را در نظر بگیریم و با او باشیم، تا او هم از ما راضی باشد و ملت ایران و امت اسلام را از اشرار عالم در امان بدارد.

شهادت این دو بزرگوار و همرزمانشان را به خانواده محترم ایشان و همگان تسلیت و به روح پرفتوح آنان تبریک می‎گویم.

الاقل علی بهجت فومنی

آخرین مطالب

نمایه‌ها

فیلم ها