صفحه اصلی

در حال بارگیری...
معرفی محصولات

نرم‌افزار بهجت الفقیه

معرفی محصولات مورد تأیید مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله بهجت قدس‌سره
1002.jpg

لینک به فروشگاه اینترنتی جهت خرید این محصول

نرم‌افزار «بهجت‌الفقیه» گنجینه‌ای است از فايل‌های صوتیِ سلسله دروس خارج فقه حضرت آیت‌الله‌العظمی شیخ محمدتقی بهجت (قدس‌سره) در ۵ DVD که شامل مباحث کتاب‌الصلاة، کتاب‌الزکاة، کتاب‌الخمس، کتاب‌الحج و کتاب‌الجهاد می‌شود.

به‌همراه نرم‌افزار كتابخانۀ فقهی معظم‌له، از آثار و تألیفات حضرت آیت‌الله‌العظمی محمدتقی بهجت قدس‌سره، شامل۷ عنوان کتاب که در ۱۶ مجلد انتشار یافته است.

-------------------------------------------------------------------------

نرم‌افزار «بهجت‌الفقیه» گنجینه‌ای است از فايل‌های صوتیِ سلسله دروس خارج فقه حضرت آیت‌الله‌العظمی شیخ محمدتقی بهجت (قدس‌سره) در ۵ DVD که شامل مباحث کتاب‌الصلاة، کتاب‌الزکاة، کتاب‌الخمس، کتاب‌الحج و کتاب‌الجهاد می‌شود.

به‌همراه نرم‌افزار كتابخانۀ فقهی معظم‌له، از آثار و تألیفات حضرت آیت‌الله‌العظمی محمدتقی بهجت قدس‌سره، شامل۷ عنوان کتاب که در ۱۶ مجلد انتشار یافته است؛ متن کامل آثاری همچون:

     - جلد اول از مجموعه فقهی «بهجةالفقیه»، با عنوان كتاب الصلاة؛

    - «استفتائات» معظم‌له در ۴ مجلد، شامل ۶۵۳۶ استفتاء از محضر آیت‌الله بهجت قدس‌سره در موضوعات مختلف فقهی؛

     - دوره فقهی «جامع‌المسائل» در ۵ مجلد، که از ابتدا تا كتاب‌الصوم به‌‌صورت تعلیقه و شرح بر کتاب «ذخیرةالعباد»، نوشتۀ علامه شیخ محمدحسین غروی اصفهانی قدس‌سره ـ استاد آیت‌الله‌العظمی بهجت قدس‌سره ـ و ادامه آن به‌صورت مستقل توسط معظم‌له به زبان فارسی به رشته تحریر درآمده است و شامل فتاوای فقهی ایشان در ابواب مختلف فقهی است؛

     - جلد اول از کتاب فقهی «وسيلةالنجاة» که حاشيه بر كتاب وسيلةالنجاة، تألیف آيت‌الله‌العظمی سيد ابوالحسن اصفهانی (ره) است و توسط معظم‌له به زبان عربی نوشته شده و شامل فتاوای ایشان در ابواب مختلف فقهی است؛

     - رسالۀ «توضیح‌المسائل» که شامل فتاوای معظم‌له برای مقلدین عام است که مزین به مهر تأیید «العبد، محمدتقی بهجت» است؛

     - کتاب «مناسک حج و عمره» که مشتمل بر فتاوای حضرت آیت‌الله‌العظمی بهجت (ره) در باب حج و عمره است؛

     - کتاب «مباحث‌الاصول» در ۳ مجلد، شامل نظرات اصولی معظم‌له به زبان عربی است و در دوره‌های مختلف، توسط ایشان تدریس شده است. معظم‌له در خلال تدریس، نکات و تحقیقات مهمی را به متن اصلی اضافه نموده است که حائز اهمیت بوده و بسیار قابل استفاده است.

     - و علاوه بر اینها:

     متن کامل کتاب «جواهرالکلام فی شرح شرائع‌الاسلام»؛

     متن کامل قرآن کریم همراه با ترجمه؛

     ۱۰ عنوان لغت‌نامه در ۶۲ جلد؛

قابلیت جست‌وجوی پیشرفته، مقایسه دو متن، یادداشت‌برداری، ذخیره‌کردن مطالب، ویرایش و چاپ متن، که محیط مناسبی را برای پژوهشگران و محققین فراهم آورده است.

آخرین مطالب

نمایه‌ها

فیلم ها