صفحه اصلی

در حال بارگیری...
بیانات

از مهملات بابی‌ها و بهایی‌ها

چنان‌که قرآن تحدی می‌کند که: «قُلْ لَئِنِ اجْتَمَعَتِ الْإِنْسُ وَ الْجِنُّ عَلى‏ أَنْ يَأْتُوا بِمِثْلِ هذَا الْقُرْآنِ لا يَأْتُونَ بِمِثْلِهِ وَ لَوْ كانَ بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ ظَهيراً؛ بگو: اگر جن و انس گرد هم آیند تا مشابه این قرآن را بیاورند، هرگز نمی‌توانند مشابه آن را بیاورند؛ هرچند پشتیبان یکدیگر باشند»١؛ در مقابل این آیه شریفه، آن آقای بابی و بهایی در بالای منبر درباره ایقان (کتاب مقدس ساختگی بهایی‌ها) گفته بود: اگر جن و انس، آسمان و زمین و هرچه در آنهاست با هم مجتمع شوند، و هفت برابر آنها از نفوس و جمعیت به آنها ضمیمه شوند، حتی نمی‌توانند نصف حرف از حروف ایقان را بیاورند!
چه مهملاتی! این‌گونه استحمار راهش آسان است، و مبدأ اشتقاقش پول و طلاست!

همچنین در جایی گفته‌اند: از حدیثِ «حَلالُ مُحَمدٍ حَلالٌ إِلی یوْمِ الْقیامَةِ وَ حَرامُهُ حَرامٌ إِلی یوْمِ الْقِیامَةِ؛ حلال محمد تا روز قیامت حلال است، و حرام او تا روز قیامت حرام است»٢ به ضمیمه حدیثِ: «مَنْ ماتَ فَقَدْ قامَتْ قِیامَتُهُ؛ هرکس از دنیا برود، قیامت او برپا می‌گردد»٣ نتیجه می‌گیریم که حلال و حرام محمد صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم با رحلت او که قیامت اوست، از بین رفته است!

در محضر بهجت، ج۲، ص۸۸

 

  • ١. اسراء: ۸۸.
  • ٢. بحارالانوار، ج۲۶، ص۳۵؛ ج۸۶، ص۱۴۸.
  • ٣. بحارالانوار، ج۵۸، ص۷؛ ج۷۰، ص۶۷؛ تذکرةالموضوعات، ص۲۱۵؛ کشف‌الخفاء، ج۲، ص۲۷۹.

آخرین مطالب

نمایه‌ها

فیلم ها